Tag Archives: Supplement shaklee

Bahaya Produk Kesihatan Dan Produk Kecantikan Shaklee


Ramai yang x sedar makan ubat secara konsisten dan jangka masa yg lama akan beri kesan negatif pada BUAH PINGGANG!!!

Dan ramai juga yang x sedar pengambilan supplement secara meng’khinzirbuta’ juga sangat merbahaya jika tidak dipilih secara teliti dan tepat.

Waima, ramai yang telah menerima kesan buruk dari pengambilan ubat berterusan dan supplement yang tidak betul.

Secara jujurnya, ramai juga yang telah tahu tentang betapa selamatnya produk supplement dari Shaklee. Dan atas sebab itu jugak lah kita dapat tgk tengok sekarang perkembangan positif ramai individu yang mula memilih Shaklee sebagai supplement harian mereka dan ikhtiar alternatif untuk merawat penyakit yg mereka hadapi.

Bahaya Produk Kesihatan Dan Produk Kecantikan Shaklee

BIG QUESTION…why Shaklee?

Bukan sebab Ana nak mengampu Dr.Forest Shaklee, tp kebenarannya, produk Shaklee telah melalui banyak kajian yang hebat2..dan banyak bukti2 yang mengesahkan betapa selamat dan berkesannya produk Shaklee.

Jadi, jika anda diluar sana yang masih mengamalkan produk kecantikan, produk kesihatan yang sedang ‘tumbuh bagai cendawan selepas hujan’ tu, tak salah dan tak bahaya jika anda pasti dengan pembuatannya..tp jgn terkejut if one day, hasil yang diperolehi sekarang mmberi kesan buruk pada masa akan datang.

RAHSIA sebenar akan dibocorkan sekarang, mungkin ramai yang tahu, mungkin ramai yang buat tak tahu, mungkin sgt ramai yang tak tahu.
Jadi Ana nak bgtau pada yang tak tahu, baru2 ni kecoh, Produk Kecantikan yang sgt glamour, n pengeluaran produk yang hampir 800k unit telah tertangkap mggunakan sijil KKM yg palsu. Sedangkan penggunanya dah hampir satu Malaysia. Dan ini tidak didedahkan secara meluas. Salah siapa, tak perlu kita menuding jari seperti Si Bangau. Kita pengguna, kita buat pilihan.

Kadang2 kita perlu korbankan sesuatu untuk dapat sesuatu yang lebih baik. Sebab itulah Shaklee bertahan selama puluhan tahun.
Panjang sgt da ni, jom ubah cara hidup, #jomShaklee..

Farmasi Fiqelina
Pengedar Sah Shaklee
0105752619

#superstarstsunami
#tsunamishaklee
#9gemilang
#landmarkstudy
#shakleeeffect
#lifeamazing
#supershakleeman