Cara Detox Sebenar Dengan Program Detox Shaklee

Cara Detox Sebenar Dengan Set Detox Shaklee

Apa itu detox? 

Detox tu pembuangan toksin dari badan. Toksin tu plak apa? Toksik? bahan toksik klu campak ke sungai abis ikan timbul. Klu toksik ada dalam badan kita? Bhahaha..sendiri mau ingat.

Aku mana ada makan toksin!
Aku mana ada minum toksin!

Yerla tu..mna kau tau..nnti ana buat kronologi hdup skit..kt tgk byk mana da toksin masuk dlm bdn.

Macam mana detox tu?
Macam2 cara detox ni, dan yang famousnye melalui pengambilan sumpement dan pakai pelekat kat badan tu la….

Habis tu mana yg bagus?Stay tune..
macam mane kita nak faham bagaimana badan kita boleh ada toksin? Kita perlukan satu eksperimen.

masa untuk eksperimen:
Bahan2:

1 gelas air panas.

1 uncang teh.

Rendam 1 uncang teh ke dalam air panas selamat 10 minit.
Cukup seminit, lihat perubahan pada warna uncang.

Begitulah sehingga habis 10 minit. uncang.(confirm xda yg snggup buat)

Ok.Kita cuba applykan kepada kitaran hidup kita.

Air panas= kandungan toksin dlam badan
Uncang teh= hati

serbuk teh dalam uncang= toksin

Masa rendaman= Umur kita

Sejak lahir kita terdedah dgn plbagai jenis toksin…dr udara dan pemakanan terutamanya…(itulah serbuk teh di dalam uncang).. selaras dengan umur kita yg smakin btambah (masa rendaman uncang), macam2 jenis toksin yg telah masuk ke dalam badan kita..
Didalam badan kita hati (uncang) berfungsi sbg penapis kepada semua toksin yg masuk ke dalam bdan kita. pada peringkat awal, hati mempunyai sistem penapisan yang sangat hebat. namun setelah umur meningkat, kefungsian hati semakin kurang disebabkan terlalu tepu dgn kemasukan toksin yg terlalu banyak dalam badan(warna air panas).
Apabila keadaan ini berlaku, maka organ hati kita akan mula rosak, diikuti oleh pelbagai penyakit kerana badan tidak mampu menampung kandungan toksin dlm badan. Muncullah keadaan seperti penyakit kulit, keletihan, sakit organ dalam badan, hilang selera makan. semua itu adalah simptom kerosakan hati.(warna uncang teh)
Bila anda mula sedar kehadiran simptom2 ini, plz be alert dgn diri anda..jgn tggu sehingga ia merosakkan ginjal, salur darah, jantung, KANSER yang boleh mengakibatkan KEMATIAN!!!!
DETOX!!!! DETOX!!!! DETOX!!!!

Di sini lah perlunya program detox ni untuk kita..xkan nak tunggu simptom muncul baru nak terngadah kan..terpulang pada anda nak pilih cara apa..tugas ana cuma menyampaikan apa yang telah ternyata berkesan.
Cara Detox Sebenar Dengan Program Detox Shaklee merupakan satu kaedah atau supplement yg sudah terbukti dan berkesan!!!
Stay tune!

Farmasi Fiqelina
Pengedar Sah Shaklee Kuantan

0105752619

#tsunamishaklee
#landmarkstudy

#shakleeeffect

#lifeamazing

#supershakleeman

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *